Pomoc staršia platforma

 

Prihlásenie

Do políčka Meno napíšte svoje prihlasovacie meno, do políčka Heslo napíšte heslo platné k Vášmu menu (zvolili ste si ho počas registrácie).
Príklad: Ak máte e-mail v tvare jan.hrasko@zoznam.sk, do políčka meno zadávate iba „jan.hrasko“, bez úvodzoviek.

 

Viem heslo, ale prihlásenie skončí chybovým hlásením

Ak si pamätáte Vaše prihlasovacie meno a heslo, ale prihlasovanie napriek tomu skončí chybovým hlásením o nesprávnom mene alebo hesle, skontrolujte nasledovné:

 

Zabudli ste heslo?

Pokiaľ ste zabudli Vaše heslo, využite prosím tento online formulár. V prípade problémov s obnovou hesla nás kontaktujte na telefónnom čísle 02-577 85 200 alebo na e-mailovej adrese postmaster@zoznam.sk.

 

Nemáte ešte prístupové meno a heslo?

V takom prípade sa musíte najskôr registrovať.

 

Máte problém s prihlásením do schránky?

  1. Ak používate k prihláseniu Internet Explorer, skúste sa prihlásiť cez iný webový prehliadač. Vyskúšajte napríklad prehliadač Mozillla Firefox. Nemáte ho nainštalovaný na počítači? Pre každého je voľne dostupný na stránke www.mozilla.sk
  2. Ak používate Mozillu Firefox a stále sa do schránky nedostanete, vymažte cache pamäť prehliadača, reštartujte ho (vypnite a znova zapnite) a skúste znova.
 

Prístup k pošte pomocou poštových klientov

Pre užívateľov poštového klienta Outlook 2013 je k dispozícii podrobný návod ako nastaviť prístup cez protokol POP3.

Chcete si čítať svoju Zoznam poštu vo Vašom obľúbenom poštovom klientovi? Ponúkame Vám prístup k Vašim správam pomocou klasického POP3 rozhrania,ale aj pomocou pokročilejšieho rozhrania IMAP4 .

Údaje pre správne nastavenie poštových klientov

Typ Názov servera Port E-mailová adresa Zabezpečenie Metóda overenia
POP3 pop.zoznam.sk 110 uzivatelskemeno@zoznam.sk žiadne heslo odosielané nezabezpečene
IMAP4 imap.zoznam.sk 143 uzivatelskemeno@zoznam.sk žiadne heslo odosielané nezabezpečene
SMTP smtp.zoznam.sk 587 uzivatelskemeno@zoznam.sk žiadne heslo odosielané nezabezpečene

POP3

Vo svojom obľúbenom mailovom programe nastavíte ako server pre prichádzajúcu poštu pop.zoznam.sk a použijete to isté meno a heslo, aké používate k prístupu cez prehliadač. POZOR !!! Prihlasovacie meno je celá adresa v tvare uzivatelskemeno@zoznam.sk. Odteraz stačí, ak sa pripojíte k Internetu iba na krátky moment, všetky správy sa stiahnu k Vám na počítač a môžete ich off-line čítať a upravovať. POP3 nastavenie

IMAP

Ak ste si už vo svojej schránke vytvorili rôzne priečinky a uprednostňujete ukladanie správ na serveri kvôli možnosti pristupovať odkiaľkoľvek, určite sa Vám bude hodiť, ak si nastavíte svoj mailový program tak, aby pristupoval k Zoznam pošte ako k IMAP serveru. Uvidíte celú stromovú štruktúru priečinkov akoby ste pracovali cez webové rozhranie. Na Váš počítač sa sťahujú iba hlavičky správ a celé správy až v momente, keď si ich chcete prečítať. Meno mailového servera je v tomto prípade imap.zoznam.sk. POZOR !!! Prihlasovacie meno je celá adresa v tvare uzivatelskemeno@zoznam.sk. IMAP nastavenie

Odosielanie pošty - SMTP server

Ak si nastavujete mailového klienta pre prístup k schránke, môžete na odosielanie pošty použiť server smtp.zoznam.sk. Server vyžaduje autentifikáciu používateľa. Ďalej je potrebné v rozšírených nastaveniach nastaviť port smtp servera na 587 (štandardne je 25).
Je veľmi dôležité, aby ste v rozšírených nastaveniach uviedli, že "SMTP server vyžaduje overenie / prihlásenie" a použili to isté meno a heslo, ako pri čítaní pošty.

SMTP nastavenie Nastavenie POP3 a SMTP

TIP: Ak si nastavíte svoj poštový program, aby sťahoval poštu na Váš počítač, ešte stále môžete k pošte pristupovať z iných počítačov cez webový prehliadač a používať tak poštu napr. na dovolenke alebo na služobnej ceste.

 

Kontakt

Máte iný problém alebo otázku? Prosím kontaktujte nás na čísle 02-577 85 200 v pracovné dni od 8:00 do 16:00 alebo na mailovej adrese postmaster@zoznam.sk.