Pomoc nová platforma

 

Prihlásenie

Do políčka Meno napíšte svoje prihlasovacie meno, do políčka Heslo napíšte heslo platné k Vášmu menu (zvolili ste si ho počas registrácie).
Príklad: Ak máte e-mail v tvare jan.hrasko@zoznam.sk, do políčka meno zadávate iba „jan.hrasko“, bez úvodzoviek.

 

Viem heslo, ale prihlásenie skončí chybovým hlásením

Ak si pamätáte Vaše prihlasovacie meno a heslo, ale prihlasovanie napriek tomu skončí chybovým hlásením o nesprávnom mene alebo hesle, skontrolujte nasledovné:

 

Zabudli ste heslo?

Pokiaľ ste zabudli Vaše heslo, využite prosím tento online formulár. V prípade problémov s obnovou hesla nás kontaktujte na telefónnom čísle 02-577 85 200 alebo na e-mailovej adrese postmaster@zoznam.sk.

 

Nemáte ešte prístupové meno a heslo?

V takom prípade sa musíte najskôr registrovať.

 

Máte problém s prihlásením do schránky?

Vymažte cache pamäť prehliadača, reštartujte ho (vypnite a znova zapnite) a skúste znova. Ak problém naďalej trvá, kontaktujte nás na adrese postmaster@zoznam.sk.

 

Prístup k pošte pomocou poštových klientov

Chcete si čítať svoju Zoznam poštu vo Vašom obľúbenom poštovom klientovi? Ponúkame Vám prístup k Vašim správam pomocou klasického POP3 rozhrania a pomocou rozšírenia Microsoft Office Outlook Connector. Outlook Connector poskytuje podobnú fukncionalitu ako prístup cez protokol IMAP4, naviac umožňuje aj správu kalendára a kontaktov v programoch Outlook 2003, 2007 a 2010.

Pre nastavanie rozšírenia Outlook Connector, postupujte prosím podľa podrobného návodu, ktorý sme pre Vás pripravili.

Pre užívateľov poštového klienta Mozilla Thuderbird je k dispozícii podrobný návod ako nastaviť prístup cez protokol POP3.

Pre užívateľov poštového klienta Outlook 2013 je k dispozícii podrobný návod ako nastaviť prístup cez protokol POP3.

Údaje pre správne nastavenie poštových klientov – Outlook Expres, Outlook 2003, Outlook 2007, Outlook 2010.

Typ Názov servera Port E-mailová adresa Zabezpečenie Metóda overenia
POP3 pop3.live.com 995 uzivatelskemeno@zoznam.sk SSL - ANO heslo odosielané nezabezpečene
SMTP smtp.live.com 587 uzivatelskemeno@zoznam.sk TLS - ANO heslo odosielané nezabezpečene

Nastavenie POP3 a SMTP v programe Microsof Outlook

Kliknite na Nástroje – Nastavenie kont.

Nastavenie POP3 a SMTP

Vyberte položku Nové.

Nastavenie POP3 a SMTP

Vyberte e-mailovú službu podľa obrázku.

Nastavenie POP3 a SMTP

Zaškrknite možnosť Manuálne konfigurovať nastavenia servera alebo ďalšie typy serverov.

Nastavenie POP3 a SMTP

Vyberte možnosť podľa obrázku.

Nastavenie POP3 a SMTP

Ako server pre prichádzajúcu poštu nastavíte pop3.live.com, ako server pre odchádzajúcu poštu nastavíte smtp.live.com a použijete to isté meno a heslo, aké používate k prístupu cez prehliadač.

POZOR !!! Prihlasovacie meno je celá adresa v tvare uzivatelskemeno@zoznam.sk. Po vyplnení údajov kliknite na položku Ďalšie nastavenia.

Nastavenie POP3 a SMTP

Na záložke Server odosielanej pošty označte položku: Server odosielanej pošty SMTP vyžaduje overenie.

Nastavenie POP3 a SMTP

Na záložke Spresnenie zmeňte číslo portu pre POP3 zo 110 na 995 a SMTP z 25 na 587.
Taktiež je potrebné označiť, že server POP3 vyžaduje šifrované pripojenie SSL a server SMTP vyžaduje TLS.

Nastavenie POP3 a SMTP

Odteraz stačí, ak sa pripojíte k Internetu iba na krátky moment, všetky správy sa stiahnu k Vám na počítač a môžete ich off-line čítať a upravovať.

TIP: Ak si nastavíte svoj poštový program, aby sťahoval poštu na Váš počítač, ešte stále môžete k pošte pristupovať z iných počítačov cez webový prehliadač a používať tak poštu napr. na dovolenke alebo na služobnej ceste.

 

Kontakt

Máte iný problém alebo otázku? Prosím kontaktujte nás na čísle 02-577 85 200 v pracovné dni od 8:00 do 16:00 alebo na mailovej adrese postmaster@zoznam.sk.