Pomoc nová platforma

 

Prihlásenie

Do políčka Meno napíšte svoje prihlasovacie meno, do políčka Heslo napíšte heslo platné k Vášmu menu (zvolili ste si ho počas registrácie).
Príklad: Ak máte e-mail v tvare jan.hrasko@zoznam.sk, do políčka meno zadávate iba „jan.hrasko“, bez úvodzoviek.

 

Viem heslo, ale prihlásenie skončí chybovým hlásením

Ak si pamätáte Vaše prihlasovacie meno a heslo, ale prihlasovanie napriek tomu skončí chybovým hlásením o nesprávnom mene alebo hesle, skontrolujte nasledovné:

 

Zabudli ste heslo?

Pokiaľ ste zabudli Vaše heslo, využite prosím tento online formulár. V prípade problémov s obnovou hesla nás kontaktujte na telefónnom čísle 02-577 85 200 alebo na e-mailovej adrese postmaster@zoznam.sk.

 

Nemáte ešte prístupové meno a heslo?

V takom prípade sa musíte najskôr registrovať.

 

Máte problém s prihlásením do schránky?

Vymažte cache pamäť prehliadača, reštartujte ho (vypnite a znova zapnite) a skúste znova. Ak problém naďalej trvá, kontaktujte nás na adrese postmaster@zoznam.sk.

 

Prístup k pošte pomocou poštových klientov

Chcete si čítať svoju Zoznam poštu vo Vašom obľúbenom poštovom klientovi? Ponúkame Vám prístup k Vašim správam pomocou klasického POP3 rozhrania a pomocou rozšírenia Microsoft Office Outlook Connector. Outlook Connector poskytuje podobnú fukncionalitu ako prístup cez protokol IMAP4, naviac umožňuje aj správu kalendára a kontaktov v programoch Outlook 2003, 2007 a 2010.

Pre nastavanie rozšírenia Outlook Connector, postupujte prosím podľa podrobného návodu, ktorý sme pre Vás pripravili.

Pre užívateľov poštového klienta Mozilla Thuderbird je k dispozícii podrobný návod ako nastaviť prístup cez protokol POP3.

Pre užívateľov poštového klienta Outlook 2013 je k dispozícii podrobný návod ako nastaviť prístup cez protokol POP3.

Údaje pre správne nastavenie poštových klientov – Outlook Expres, Outlook 2003, Outlook 2007, Outlook 2010.

Typ Názov servera Port E-mailová adresa Zabezpečenie Metóda overenia
POP3 pop3.live.com 995 uzivatelskemeno@zoznam.sk SSL - ANO heslo odosielané nezabezpečene
SMTP smtp.live.com 587 uzivatelskemeno@zoznam.sk TLS - ANO heslo odosielané nezabezpečene

Nastavenie POP3 a SMTP v programe Microsof Outlook

Kliknite na Nástroje – Nastavenie kont.

Nastavenie POP3 a SMTP

Vyberte položku Nové.

Nastavenie POP3 a SMTP

Vyberte e-mailovú službu podľa obrázku.

Nastavenie POP3 a SMTP

Zaškrknite možnosť Manuálne konfigurovať nastavenia servera alebo ďalšie typy serverov.

Nastavenie POP3 a SMTP

Vyberte možnosť podľa obrázku.

Nastavenie POP3 a SMTP

Ako server pre prichádzajúcu poštu nastavíte pop3.live.com, ako server pre odchádzajúcu poštu nastavíte smtp.live.com a použijete to isté meno a heslo, aké používate k prístupu cez prehliadač.

POZOR !!! Prihlasovacie meno je celá adresa v tvare uzivatelskemeno@zoznam.sk. Po vyplnení údajov kliknite na položku Ďalšie nastavenia.

Nastavenie POP3 a SMTP

Na záložke Server odosielanej pošty označte položku: Server odosielanej pošty SMTP vyžaduje overenie.

Nastavenie POP3 a SMTP

Na záložke Spresnenie zmeňte číslo portu pre POP3 zo 110 na 995 a SMTP z 25 na 587.
Taktiež je potrebné označiť, že server POP3 vyžaduje šifrované pripojenie SSL a server SMTP vyžaduje TLS.

Nastavenie POP3 a SMTP

Odteraz stačí, ak sa pripojíte k Internetu iba na krátky moment, všetky správy sa stiahnu k Vám na počítač a môžete ich off-line čítať a upravovať.

TIP: Ak si nastavíte svoj poštový program, aby sťahoval poštu na Váš počítač, ešte stále môžete k pošte pristupovať z iných počítačov cez webový prehliadač a používať tak poštu napr. na dovolenke alebo na služobnej ceste.

 

Zmena e-mailových služieb – FAQ

Prečo sa mení e-mailová služba?
Zoznam.sk ukončuje prácu s e-mailovým systémom od Microsoftu a zavádza vlastné riešenie pre všetkých používateľov e-mailu na Zoznam.sk. Na prenos Vašich e-mailov a kontaktov je nevyhnutné Vaše povolenie. Vďaka tomuto povoleniu zostanú Vaše správy zachované bez zmeny a Vaša e-mailová schránka bude aj naďalej dostupná.

Aké konkrétne povolenia odo mňa žiadate?
 ●  Povolenie na prístup k zoznamu kontaktov a e-mailovým adresám nám umožní preniesť Vaše kontakty.
 ●  Povolenie na prístup k údajom kedykoľvek nám umožní preniesť Vaše e-mailové konto aj v čase, keď nebudete práve prihlásený na stránke mail.zoznam.sk.
 ●  Povolenie na synchronizáciu a odosielanie pošty nám umožní preniesť všetky Vaše e-maily.
Z vymenovaných krokov nie je možné vybrať iba niektoré. Povolenie sa vyžaduje súčasne pre všetky kroky, ktoré sú potrebné na presmerovanie e-mailových služieb.

Čo sa stane, ak vám neudelím povolenie?
V prípade, že nám nedáte povolenie na prenos, Vaše e-maily budú uložené na dvoch miestach, staré v systéme Microsoft a nové na Zoznam.sk.
Vaše staré e-maily a kontakty zostanú v pôvodnej e-mailovej schránke systému Microsoft. Pomocou svojich pôvodných prihlasovacích údajov sa na svoje e-mailové konto síce prihlásite, no posielanie ani prijímanie e-mailov už nebude možné.
Nové e-maily Vám budú prichádzať do e-mailovej schránky na Zoznam.sk, z ktorej budete môcť e-maily aj odosielať. Prihlásiť sa do nej budete môcť prostredníctvom svojich pôvodných prihlasovacích údajov.

Kedy bude moja e-mailová schránka zmenená?
Schránky sa budu prenášať postupne. Presný dátum Vám oznámime e-mailom.

Vymažú sa moje e-maily?
Nie, o Vaše e-maily neprídete. Ak nám dáte povolenie na prenos obsahu, všetky e-maily Vám ešte pred prechodom presunieme zo systému Microsoft na nový systém Zoznam.sk.

Používal som aj iné Microsoft služby (Calendar, Onedrive, atď), ako sa k nim dostanem?
Po prihláseni na live.com s Vašimi pôvodnými prihlasovacími údajmi budete môcť tieto služby používat aj naďalej. Zmeny sa týkajú iba prijímania a odosielania e-mailových správ. Všetky ostatné funkcie Vášho Live konta zostanú zachované.

E-mail mám nastavený v e-mailovom programe (Outlook, Thunderbird, atď). Bude funkčný aj po zmene ?
Pôvodné nastavenia budú fungovať dočasne, o potrebných zmenách Vás budeme včas informovať.

 

Kontakt

Máte iný problém alebo otázku? Prosím kontaktujte nás na čísle 02-577 85 200 v pracovné dni od 8:00 do 16:00 alebo na mailovej adrese postmaster@zoznam.sk.